dilluns, 30 de juny del 2014

Galindaines dolces: cupcakes

Avui em desviaré de la temàtica del blog i en comptes d'ensenyar-vos galindaines de fils i agulles us porto unes galindaines ben dolces. I és que el motiu s'ho val: avui és el meu aniversari! 

Com de costum, he preparat alguna cosa dolça per dur a la feina per esmorzar amb els companys. Aquest any, però, m'ha ajudat la meva germana Tània i hem fet cupcakes de maduixa, de xocolata amb crema d'avellanes, de llimona i de gintònic.

Mireu quina bona pinta que fan! ;)

cupcakes de maduixa
cupcakes de xocolata amb crema d'avellanes
cupcakes de gintònic
cupcakes de llimona

Han agradat moltíssim a tothom! I em sembla que no només ho han dit per quedar bé ja que han volat. Si en voleu la recepta o més detalls, podeu visitar el blog de la Tània: www.deliciousweets.blogspot.com.es

Bé, tot i que feia dies que no publicava res, aviat tornaré amb més galindaines de costura... És que tinc tot de cosetes fetes per regalar però encara no les puc ensenyar perquè no les he lliurat als destinataris.

Una abraçada i fins ben aviat!

1 comentari: