dilluns, 29 de setembre del 2014

Un conillet amb les orelles llargues

Fa molts anys que ens coneixem amb l'Oriol: del poble, dels anys de Carnaval que vàrem compartir durant la infància i l'adolescència (encara que a ell li faci vergonya recordar-ho i pretengui esborrar aquesta etapa de la seva vida), del col·legi a les monges, de l'insti... i des de fa uns anys som també companys de feina.

Avui fa un mes que va ser pare d'en Martí i jo tenia ganes de fer-li un detallet fet a mà. I com que li van agradar molt els amigurumis de la Peppa Pig que vaig fer la primavera passada, vaig estar pensant a veure si podia fer algun ninot de ganxet que fes més per un nadó. Finalment em vaig decidir per un conillet amb les orelles llargues que vaig trobar a la web de Creativa Atelier, amb el patró i tot!

I aquest és el resultat:


El meu és una mica diferent al que vaig agafar de mostra, sobretot pel que fa als colors. La veritat és que tenia ganes de fer la samarreta i la granota del conillet amb colors més aviat vius, i em varen recomanar que el fes de color verd... que es veu que és el color preferit del pare! 

I a continuació, ja per acabar, un detall de la part del darrer de conillet:


A els pares els ha agradat molt! Ara només toca esperar que en Martí creixi, a veure si també li agrada...

Gràcies per passar a veure'm pel blog ;)

1 comentari: