dimecres, 12 d’agost del 2015

Bossa amb cremallera (per guardar la mosquitera del cotxet)

A la zona on vivim gairebé no podem sortir de casa perquè està tot ben ple de mosquits tigre. Per tant, un imprescindible per al cotxet de la Mariona veig que serà la mosquitera i, per això, aquest va ser el primer accessori que vàrem demanar de tenir.

La mosquitera que tenim ens la varen entregar en una bossa de plàstic, sense cap funda per poder guardar-la. Tot i així, ja hi he posat remei!!! ;)



Vaig començar la bossa fent a mà amb punt de fistó l'aplicació de dues mosques o mosquits inspirats força en un disseny de Kukuxumusu. Com que no sóc gaire bona dibuixant (per no dir gens bona), em vaig veure obligada a cometre una mica de plagi. Però és que el dibuix s'ho val!!! No em direu que no queda encertat el dibuix amb la funcionalitat de la bossa?!

I quan vaig acabar l'aplicació, aleshores va venir l'hora de la veritat: fer la bossa i col·locar la cremallera! Tot un repte per mi. Sort en vaig tenir del  tutorial de la Cris del blog No paris de cosir, on ens explica en un pas a pas molt ben detallat com fer una bossa amb cremallera d'aquest tipus. Us el recomano al 100%, com tot el seu blog! Si hi feu un cop d'ull ja entendreu perquè.. ;)

Bé, us ensenyo a continuació una fotografia del davant de la bossa:



Una altra fotografia on es veu el folre interior fet de quadradets vichy:



Un detall de l'apliació dels dos insectes amb el cor:



I, ja per acabar, una fotografia de la bossa tancada amb la mosquitera del cotxet a dins a punt de fer-la servir!!!



Ara només em faltarà tenir una mica de temps per poder fer una altra bossa amb cremallera per a la capota de la pluja del cotxet que, evidentment, també ens la varen entregar en una bossa de plàstic i sense funda per guardar-la. El dibuix de l'aplicació ja el tinc en ment, a veure si sobre la roba surt tal i com me l'imagino...

Moltes gràcies per passar pel blog!

meritxell vc

2 comentaris: