dilluns, 23 de maig del 2016

Jaqueta gruixuda de cotó

Tot i que estem en plena primavera, fa caloreta i ve de gust treure's capes de roba, crec que encara que hi ha estones al vespre o dies ventosos que convé abrigar-se. Per això buscava una jaqueta de cotó gruixuda per a la Mariona.

Així que buscant, buscant... vaig trobar un patró d'una jaqueta semblant a la que volia i em va picar el cuquet de fer-la jo mateixa. Sóc dèbil, què hi farem! :S


Per fer la jaqueta he fet servir un patró gratuït que vaig trobar la web de Creativa Atelier i que trobareu en el següent enllaç. En el meu cas, però, he fet servir més fil del que ens indiquen en les instruccions (gairebé 4 cabdells de 100 gr) i he fet la talla de dos anys (malgrat que la Mariona és més aviat menuda i ara que té nou mesos porta la talla de nou mesos i va sobrada). Però la resta ho he fet seguint fil per randa les instruccions i m'han anat de maravella!!!

I el fil que he fet servir és el Natura XL de DMC, en concret el color rosat nº41 i l'he treballat amb agulles de mitja del número 6.






 

Aquesta ha estat la meva primera experiència de veritat fent mitja i n'estic moooolt contenta!!! Anteriorment havia fet un parell de coses senzilles i sense dificultat. La veritat és que aquest jaqueta tampoc és que sigui extremadament difícil, però per una inexperta com jo fa una mica de respecte i és tot un repte... 

Moltes gràcies per passar pel blog!

Una agraçada,

meritxellvc

5 comentaris:

  1. Te ha quedado preciosa Meritxell!! Creo que el hilo que has elegido le va fantástico para este proyecto y el tono de rosa es para pegarle un bocadito ¡Me encanta!

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina