diumenge, 26 de juny del 2016

Granota abombatxada de flors

Feia dies que tenia ganes de fer algun vestidet d'estiu a la Mariona, però vaig estar buscant i rebuscant en revistes de costura infantils i no trobava cap model que em fes el pes. Finalment, vaig optar de passar de la vessant tradicional a la digital... i vaig encertar!


Com podeu veure, finalment vaig optar per una granota abombatxada. En el següent enllaç de la web de Creativa Atelier trobareu el patró i les instruccions amb el pas a pas per fer-ho. És relativament fàcil de fer, ja que està molt ben explicat i no té pèrdua!

A continuació us passo més fotografies de detalls de la granota.





I ja per acabar, una fotografia de la part del darrere.



Tinc d'altres costuretes per a la Mariona en ment, així que espero poder ensenyar-vos ben aviat més robeta feta per mi!

Gràcies per la vostra visita!! Una abraçada.

meritxellvc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada