dilluns, 6 de juny del 2016

Lunch bag groga

Ja fa dies que vaig fer una bossa tipus lunch bag per portar el menjar de la Mariona quan sortim fora de casa, però encara no havia tingut temps de fer les fotos!!! Bé, finalment avui us l'ensenyo.

 


I també vaig fer un estoig a conjunt, per guardar els coberts (les culleretes, bàsicament).



Per fer-ho no vaig seguint un patró en concret. Per la bossa em vaig basar en diferents tutorials que vaig trobar per Internet. I l'estoig el vaig fer al meu aire, segons em va semblar (per això el vaig haver de cosir i descosir un parell de cops... hahaha).







Ara que ja fa dies que la fem servir us puc dir que fer-la groga no va se la millor opció, com a mínim la millor opció pràctica perquè és molt embrutidora!!! Tot i així, potser la tornaria fer igual. I és que no tinc solució... m'agraden els colors cridaners. Què hi farem!

Moltes gràcies per passar a visitar el blog!
Una abraçada,

meritxellvc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada