diumenge, 7 d’agost del 2016

Cistelles taronges de drapet

En el calaix de les sobres de fils, llanes i drapet hi tenia un cabdell  de drapet de color taronja. Per altra banda, tenia els accessoris del bany taronja una mica desordenats. Així que vaig agafar el ganxet i em vaig posar a fer unes cistelles de drapet pel bany!!! 



Com que del drapet que ja tenia només en van sortir dues cistelles i me'n feien falta més per deixar-ho tot endreçat, vaig comprar un cabdell de color carbassa i me'n varen sortir dues més. Ara sí que amb quatre cistelles ho tinc tot al seu lloc!!!





Si us calen unes cistelles i en voleu unes de ben fàcils i ràpides de fer, ja ho sabeu!!! Jo de vosaltres no dubtaria en fer-les de drapet... 

Gràcies per la vostra visita al blog!
Una abraçada,

meritxell vc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada